2 år GRATTIS!!!!

Hej. herregud, jag vet jag sa att det kanske skulle komma en bloggperiod men tydligen inte :/
Jaja. jag skriver iallafall nu.
Egentligen skriver jag detta inlägg för att jag ville gratta bloggen. den fyller faktiskt 2 år idag så det ska firas med tårta!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
okej, jag kanske ska berätta lite om vad jag har gjort i helgen ;) det började med att på lördagen så var jag på konfa grej hela dagen. det var hel ok men inte direkt det roligaste som jag har gjort :P efter det så åkte jag och alice till vällingby, vi tittade lite men sedag så åkte vi hem till henne. där åt vi köttbullebackor och tittade på karlsson på taket. det var verkligen sjukt länge sedan jag såg det, man jag fick lite flashbacks under tiden som jag tittade.
Sedan på söndagen så skulle jag på Bounce. asså herregud vad bra dom var!! helt sjukt. jag köpte en tröja som minne :) tröjan är uber mysig, har på mig den nu. jag var där med min syster och vi hade jättekul.
hoppas att ni njuter av ännu ett inlägg :P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0