Rubiks Cube och Farmville

hej.
idag så hade vi orienteringsdag i skolan. vi var i ääh.. brostugan, Ekerö. det gick rätt bra men första rundan så gick jag, felicia, malicka och julia tillsammans och det gick rätt bra men sedan på andra rundan så gick jag och Felicia själva och i början så gick det jättebra för vi var dom första som sprang ut och vi sprang upp på kullen för att det var där uppe som den här stämpelgrejen fanns och så för att vara säkra så satte sig jag och Felicia sig ner för att se vart vi skulle gå och så helt plötsligt så såg vi alla andra vara nedanför kullen, dom hade gått fel och så helt plötsligt så såg Taylan oss och skrek : DÄR ÄR DOM, DIT SKA VI!!!!! och så började alla springa upp för kullen och jag och felicia asgarvade, det var skitkul!! HAHAHA...

och den där andra rundan som vi gjorde höll vi på med i evigheter och sedan så blev vi jättehungriga och då började vi gå tillbaka till ``lägret´´ eller vad man ska kalla det. så då ringde jag axelina för att kolla vart hon var och hon hade redan gjort klart det och var på väg dit vi skulle för att äta lunch och sedan börja på den 3:dje rundan. vi hade tydligen hållt på för länge.. :D och då så gick vi för att hämta våra väskor och sedan gå tillbaka till den 3:dje stationen och det var jättelångt att gå. men till slut så var vi framme och då skulle våran klass börja springa men vet du vad, jag och felicia var så himla hungriga så vi struntade i att springa den sista rundan. så vi satte oss och åt lunch och sedan så gick vi till våran gympa lärare och sa att vi inte hade gjort den sista grejen, då sa hon att man bara kunde göra det som man hann att göra så vi fick gå hem :D haha.. gud vad skönt det var att få höra. jag var helt mörbultad liksom..

sen nu när jag kom hem så satte jag mig vid datan, tittade på ett Privileged program och sedan så lekte jag lite på farmville och löste min Rubiks Cube :D Kan ni göra det?


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0