Lite konstig dag :/

hej.
idag så gick jag upp klockan halv 7 och sedan så åkte jag till skolan och mellan åkeshov och brommaplan så tittade jag upp mot lägenheterna som ligger där och gissa vad jag såg!!! En lite äldre man sticka ut huvudet utan någon tröja och han rökte, liksom en morgoncigg.... lite konstigt...
sedan så hade vi SO läxförhör. det gick bra och jag tror att jag klarade det :D sedan så hade vi computer läxa som jag fick VG på, man kunde inte få högre än VG så att ni vet :) och idag så är det den ända dagen på veckan som vi slutar tidigt och precis när vi skulle gå så började Jojje och någon annan brottas i korridoren och det blev värsta uppståndelsen, men vi orkade inte stanna kvar och titta så vi gick. sen så gick jag och maria, axelina, anna och janina till ica och köpte lite godis m.m. man behöver det, faktiskt!
sedan när jag kom hem så satte jag mig och gjorde läxor (duktiga jag) och sedan nu på kvällen så har jag suttit barnvakt. En lyckad dag, enligt mig :D

sedan igår så pratade jag med prao och sommarjobbs ansvarige på ica Löttorp. För att jag ska praoa där i 2 veckor :) så nu är det bestämt. jag drar till Öland vecka 49-50. har ni skaffat någon prao plats ännu, om ni nu ska praoa ;)

sorry, långt inlägg men värt att läsa :D Mohahaha...

LOVE YOU EMILIO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0