klar!!

hej.
nu är jag klar med bild läxan och en del utav matteläxan. jag har också övat på SO orden som är tills imorgon. jag tror faktiskt att jag kommer imorgon men jag får se hur jag mår imorgon :D
hoppas att jag känner mig bättre!! vad har ni gjort idag då?
det kommer nog inte hända så mycket i veckan utan bara att jag ska sova hos axelina på fredag för pappa ska ha herrmiddag och då får inte jag vara hemma :P men jag har inget emot att sova hos ax. sedan så ska klassen ha loppis vid brommaplan dagen efter (lördag) så kom gärna förbi och köp någonting :) sedan på lördag kväll ska jag och min familj bort på middag. jag får se om jag  följer med men jag är inte säker på om maria ska följa med :/
glöm inte att titta på idol om en halvtimme (klockan 8) första programmet idag tror jag  :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0