ingen rubrik

goddag mina kära läsare :)
pratade nyss med Maria <3 och hon gav mig spanska orden som är tills imorgon :) tackar man tackar.
idag har jag inte gjort så mycket, jag har varit i skolan, vi hade so quiz och så slutade vi tidigt :) sedan så pratade jag Alice <3 och hon berättade att en kille som jag gick i samma klass som mellan 1-3:an har börjat i villastan igen. Jag nämner inga namn men jag är förvånad!!! haha...
sedan så när vi hade reading så kom jag och tänka på min förra klass. saknade 5B, jag har många minnen där ifrån.
ÄLSKADE KLASS 5B
jag vet jag ser jättevit ut i mitt ansikte men jag kommer ihåg den här nobellfesten klart och tydligt.
från vänster: julia,caj,jag,jakob och maja
bild tagen från Julias blogg. www.juliacenner.blogg.se
<3

Kommentarer
Postat av: maria

haha fett söt Caj :P <3

2009-09-17 @ 20:27:22
URL: http://freeyschuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0