year level day

hej.
jag vet att jag inte har skrivigt på ett tag men som ni vet så tar jag alltid en juni paus och det menas med att jag inte skriver något på hela juni. jag vet inte varför det är så men alltid vid den här tiden på året så skriver inte jag något, mitt skrivsug försvinner och jag vill bara vara ute.
så nu får ni det sista inlägget på ett tag. jag lovar att komma tillbaka i juli eller senast i augusti.

dagen i förkortning: 
klassen möttes kl:08:00 vid b-plan
vi åkte till dramaten och blev guidade runt där
klassen skulle vara tillbaka i skolan halv 1 så vi hade 2 och ½ timmes rast
jag, axelina, johanna och maria sprang runt på hötorget
vi åt lunch, köpte jordgubbar, och shoppade lite
kom tillbaka till skolan
vi lekte lite klass lekar
slutade
jag, maria, jessica och johanna åkte till vällingby
jag köpte en till present till axelina och vi tittade runt
jessica och johanna åkte hem
jag och maria gick till gina och provade dom fulaste kläderna vi kunde hitta
vi skrattade så mycket och var så högljudda så en tjej i personalen sa till oss att man inte fick vara 2 stycken i ett provrum
vi struntade i det och åkte hem
när jag kom hem upptäckte jag att jag hade blivigt solbränd under dagen:D
Puss

från vänster: jag, johanna, axelina och maria

under våran lunch

haha... så jäv** kul :D JAG DÖÖÖR
PS. ni kanske kommer att få ett sista inlägg på hur min avslutningsklänning ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0