beyonce/takida

hej.
idag har jag varit med axelina och vi var ute och cyklade och hade jättekul :D vi åkte runt tempeludden och så var vi i riddersvik och gungade som ni såg i förra inlägget.

JAAAA!!! om ni inte visste så ska jag på beyonce konserten som går i globen nästa vecka :D det ska bli jättekul men jag kommer att vara jättetrött dagen efter :( det är en nackdel. och sedan i juni så ska jag på Takida konseren som är på öland tror jag och jag gillar takida men jag har tröttnat på curly sue men alla hanns andra låtar är faktist bra :D jag ser fram emot båda konsererna och det ska bli jättekul :D
nästa station blir duschen.
puss hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Julia

Glömde att sära: Med julia. <3<3 ses imorn

2009-05-06 @ 18:36:24
URL: http://jullansblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0