soool

hej.
idag var det ett fint vårväder ute och jag tror att det var idag som vi satt ute i solen och det var faktist jättevarmt! HELT otroligt.  haha.. idag fick marre och jag typ värsta reet atacken, hon började skrika på KEVIN.... och sedan när kevin tittade mot oss så sa hon att jag ville pussa honom!? JAG BAA NICHOLAS....... Vill du pussa marre. haha då blev hon inte alls glad och asså det var värsta konstigt.
Efter ett tag:
Maria: Maaaaark... Karin sa hej till dej! (lite stöddigt men ändå på skoj.)
Mark: Jaha.. (Log) Hejsan Karin...(oseriös men ändå seriös)
Jag: Heeeeeeeeej Mark (!) (totalt oseriös)

2 sekunder senare börjar jag tänka på om jag sa hej till Mark, nej det sa jag ju inte så jag sa;
-Maria??
-Jaa.?
-sa jag hej till Mark?
- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (Värsta skratt attacken)
Snacka om FLUM
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0