händelserik dag

hej.
nu sitter jag här och tittar i H&M katalogen, jag kanske kan hitta något fint som jag vill ha :D
dagen började med gympa och vi hade innebandy, jag tycker det gick bra och vi vann varje match förutom en där vi fick oavgjort :D sedan så var det flera lektioner och jaa det va typ värsta roliga grejen som hände, tänker inte berätta vad. det är lite för stort för att gå ut i Public :)  nej men haha det var jättekul. jag håller fortfarande på med designutlottningen men jag vet inte hur jag ska kunna få upp en bild så att man ser hur det kommer att se ut, vet ni hur man gör. 
bara så att ni vet så har jag tagit bilder på mig själv så att ni kan se hela själva grejen. men jag ska gå in på designa din blogg och kolla om jag kan hitta hur man gör.... jag har tänkt och jag kommer bara att lotta ut en header, så om ni tycker om mitt lilla exemplar så kan ni skriva i kommentarer, ge gärna eran mail address så kan jag maila dig om du vinner. om det inte kommer in så många kommentarer den första veckan så håller jag kvar den en vecka till. så max 2 veckor.
Vad tycker ni?
Puss
 

Kommentarer
Postat av: mli

snygg!

2009-03-13 @ 13:57:32
URL: http://typmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0