Earth our

hej.
idag är det söndag och visste ni att det är idag man ska ställa om klockan till sommartid, så ni som har glömt här får ni en liten påminnelse. skruva fram klockan 1 timme.
igår mellan klockan 20:30 till 21:30 så skulle man ha släckt ner hela huset, och miljövänliga som vi är så släckte vi ner.

idag har jag varit med Axelina och vi var hemma hos henne i hennes nya hus. om ni inte visste så har hon flyttat. Jag hjälpe henne att packa upp och kläder i hennes walk in closet och vi tittade på tv och var på Baohouse (stavning??).
hennes hus är jättefint!!! men en nackdel: det ligger jätte långt bort. söder om stan hallå, vid globen för i helvete!! herregud det tar typ en timme och 20 minuter från min dörr till hennes dörr. nästa gång jag är där får jag nog sova över.

Vi hörs senare.  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0