20:36

hej nu är klockan 20:36 och jag har ätit middag och ska snart gå och duscha. idag har jag, maria och axelina varit i vällingby och haft trevligt. jag hittade sminkpads och et par jeans, jag ska försöka att köpa jeansen så fort som möjligt. maria köpte godis, jeans, ännu mer godis och sminkpads. axelina köpte godis. när axelina hade åkt hem så gick jag och maria runt i k:fem och om ni har varit där så har dom ju börjat sälja typ bilar där i mitten på helgerna, men iallafall så där bilarna brukar stå så var det typ en slags Runway med skyltdockor på och på varje skyltdockas huvud så var det en son där stor k:fem påse, haha det såg jättekul ut.

imoron så är det golfskola som gäller. det ska bli kul, vi kör 2 timmar varje torsdag men det är roligt att spela.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0