Vilgot

heej jag är ledsen för en dålig uppdatering idag men jag har liksom inte haft tid, men nu sitter jag här och skriver och jag ville säga att ni måste se americas next top modell  som går just nu, det började kl 8. idag har jag varit hemma på morgonslutten och senare ca kl 1 så åkte jag hem till axelina. vi tittade på Sex and the city och sedan kom hennes hund och resten av familjen hem så då stängde vi av och gick ut med Vilgot (hennes hund). han är urgullig och jag tror att har bara är 11 veckor gammal, det är ju inte alls mycket. han är jätteduktig för att vara så liten t.ex han kan sitt och vacker tass och när man går ut med honom så kan man ha honom lös :P  men nu ska jag lägga mig i sängen igen och titta på sex and the city. asså det är as bra, nu förstår man allt t.ex man får reda på hur hon träffar Mr Big och ahaa : )

titta man faller ju direkt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0