Totally love it

heej idag så gick jag upp kl.12 för att äta frukost. sedan så bytte jag lakan i sängen, åhhhå jag älskar känslan av rena lakan i sängen :) sen så gjorde jag mig iordning för att åka till vällingby med syrran. vi tog bussen dit och så bärde det av till H&M. jag hittade olika koftor som jag provade och när jag stod i omklädningsrums kön så såg jag att den hängde där. en blåkofta med en vitrand vid knapparna. UNDERBAR tänkte jag och det var också helt rätt stolek :D det var mitt enda köp för dagen men det var ett rätt stort köp. 300kr hehe men det var verkligen värt det, jag var helt enkelt kär.

Totally LOVE It
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heejsan :) gud vilken mysig tröja<3 vart har du köpt den ???



Puss&Kram

2009-01-11 @ 12:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0