outlet a la jakobsberg

hej nu har jag kommit hem igen och vi åkte till vällingby och outleten som ligger i jakobsberg. det är bra och billigt där men jag hittade inte någon väska eller någonting annat för den delen. sedan så köpte vi en korv och en dricka och åkte till vällingby. där gick vi in i k:fem och gick runt lite i H&M och wedins m.m men inget funnet och inget köpt :( jag som var på shopping humör. men när jag var där så letade jag efter en skjorta som är röd vit rutig. jag har inte exakt en speciell som jag letade efter så jag bara tittade runt. men då sa mamma att hon hade en och nu när jag har kommit hem så visade mamma den för mig och jag tycker att den sitter Perfekt. titta och säg vad ni tycker

jag tycker att den sitter jättebra

såhär låg emilio med mig igår när jag tittade på Sex and the city

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0