obama loves mee



titta :D barack obama tittar ofta på mitt kvällsprogram: Dr.Karin (jag kom på det från Dr.Phil)
:D jag är värsta Känd!!!
idag har jag haft en riktigt dålig morgon, jag försov mig. jag skulle ha gått upp kl.halv 8 men jag låg kvar en timma och då ringde ax och sa att hon var sjuk. hon var min räddning. hon väckte mig och jag tittade på klockan och såg att hon var 20 i 9 , jag hoppade ur sängen och klädde på mig, roffade åt mig en apelsin, borstade tänderna samt håret och sprang till bussen. jag smsade en kompis och bad henne säga att jag skulle bli sen. hon ringde uppmig och sa att det var 25 min till vi började, jag hade trott att vi började kl 9 men vi började kl 20 över 9. det var som en klump i bröstet bara försvann. jag kom till brommaplan kl 10 över nio alltså 10 minuter kvar tills vi började. det var ingen buss som gick så jag var tvungen att springa till skolan. det tog ca. 7 minuter. jag sprang och sprang!!! och allting slutade med att jag var en minut sen. snacka om snyggt!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

henner kompis som sa att vi började 20 över 9 va jag!!!

2009-01-27 @ 20:29:03
URL: http://synthasite.jullan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0