lite snålt

heej nu har jag tittat lite på Let´s dance och jag tycker att det går bra för alla :P men jag tycker att det inte kommer så mycket kommentarer om mina inlägg : ( jag tycker det skulle vara så mycket roligare om ni skrev vad ni tyckte om inläggen eller om ni vill veta något om mig eller bara frågor som bara kommer upp i erat huvud t.ex vad har du för färg i ditt rum eller vad är det pinsammaste du har gjort eller bara vad jag fotar med för kamera. bara lite lätta frågor och jag tycker bara om att få lite 'trackbacks' om hur bloggen är i helhet. snälla skriv flera kommentarer, jag har bara fått kanske 15 st kommentarer på hela min bloggtid och jag har haft min blogg nu i snart ett år. jag kommer att svara på dem. jag LOVAR!!!
Puss och tack på förhand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0