k:fem

heej idag har jag varit i k:fem med axelina och julia. vi gick runt lite där och när jag kom dit så såg jag att alice, kevin och robin skulle komma dit och sjunga och singnera skivor kl 16. jag stannade självklart till klockan 4 och ni fattar inte hur mycket folk det var där. jag kunde inte tro det, det var helt sjukt!
aaaja.... efter att dom hade sjungit så skulle dom flytta sig till utgången av k:fem, och där skulle dom signera skivor, ta foton m.m när alla fick höra det så började dom springa mot utgången, asså ni fattar inte vilket kaos! men axelina jag och julia fick dom bästa platserna längst fram för att ta foton på dom. vi orkade inte stå i den sjukt långa kön!
bilder kommer
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0