Jessica Alba

heej på er där framför dataskärmen. vad har ni hittat på idag då? jag har varit i skolan som börjde kl.9 på morgonen och jag har haft huvudvärk ungefär hela dagen, men nu är den över. jag tittade runt lite och så såg jag en bild på Jessica Alba. hon har klippt sig, blonderat sitt hår och så har hon gift sig. jaa det händer mycket i omvärlden som man missar lite då och då. just därför finns jag :P hehe jag har jättebra koll (eller inte!)

det är väldigt kort :P

ikväll ska vi ha gäster och jag kommer inte missa första avsnittet av Let´s dance. och jag hoppas att inte heller ni gör det. dom som jag mest ser fram emot att se är blondinbella och mojje. haha jag tittade på Micke och Mojje när jag var mindre och jag tyckte att det var superbra :D
jag har inte tagit foton på ett bra tag, det var typ senast i förrgår. jag måste ladda över dom bilderna. lovar dom kommer! och påminn mig om jag glömmer bort.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0