hopplan hejsan

heej idag har jag varit med axelina i vällingby, vi satt och fikade, pratade och shoppade lite : )  sedan när vi började dra oss hemåt så ringde jag alice och frågade om vi skulle göra något, hon tyckte att det var en riktigt bra idé och jag tog bussen mot hässelby och gick sedan hem till alice. vi spelade guitar hero och så satt vi vid datan. imorgon ska jag och alice också hitta på något och jag ska ringa henne någon gång under morgonen.
sorry för en riktigt dålig updatering under dom här senaste dagarna men jag ska förbättra mig!!!

PS. jag vill hälsa dig välkommen hem till sverige igen. Älskar dig Alice <3
Puss


:D en 18 liter stor popcorn påse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0