header och lite ont i magen

heej, vad tycker ni  om min nya header. jag tror att jag kommer att byta header rätt ofta numera så det är nog bara att vänja sig här nu i början :P
just nu så har jag ont i magen :( inte så kul men det är ju mitt i natten så jag kanske ska dra mig till sängs. ajaaa vi får se, jag är inte så trött.
idag var jag med alice och vi hade jätte kul som vanligt ;D  vi hörs i morgon.
PUSS

alice och jag i sommras när vi var på lammet och grisen som är en restaurang  på öland.

Kommentarer
Postat av: julia

där brukar jag också vara!!! jag äter shita mycket och sen spelar i spel rummet!! älskar dig!<3

2009-01-06 @ 12:52:34
Postat av: Karin

sv: haha jag vet man äter jättemycket och sen spelar man spel. love you too <3

2009-01-06 @ 20:38:28
URL: http://karinthornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0