bio dag med Axelina och Johanna

heej idag har jag varit och sett bröllops duellen med johanna och axelina, filmen var rolig och jättebra (rekomenderar).
när vi hade kommit till bio salongen så träffade vi Mark, Mattias, Noel och Fredrik som också skulle på bio. jag tror dom skulle hämta sina biljetter för dom stod i kön.  sedan så gick vi och köpte dricka och hot-snack och sa hejdå till killarna och gick mot våran salong. vi tittade på filmen som var jättebra och sedan när vi kom ut igen så satt dom där, (killarna) på samma ställe som förut. vi undrade om dom hade suttit där i 1 och en halv timme eller har kommit tillbaka :S

från vänster: Jag, Axelina, Johanna


Axelina


Johanna


Jag


jag och Johanna



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0