tefat

hej idag vid frukosten så sa pappa att vi kunde välja vart vi ville vara idag och det som fanns att välja mellan var Klövsjö (alltså stanna kvar) eller Vemdalen (det ligger intre så långt här ifrån) eller Åre (ÅRE här kommer vi) nej men vi ska nog åka till åre i morgon och så stannar vi i Klövsjö idag för jag måste provåka min bräda för det var ungefär 1-2 år sedan jag åkte på den.

nu sitter jag och väntar på att bastun ska bli varm, jag måste basta så att min nacke får ``vila´´ lite eller vad man ska säga, jag har jätteont i nacken :(
igår kväll så gick mamma jag och maria till skidbacken för att åka tefat (vi bor jättenära backen så det är inte alls långt att gå) maria och jag sprang upp för en skidbacke och satte oss och åkte, när maria och jag hade åkt så gick vi uppför backen igen och då frågade jag mamma om hon ville åka.
mamma tog ett tefat och satte sig och åkte, haha.. mamma snurrade jättemycket det såg jättekul ut!!! maria och jag delade tefat och då gick det ännu snabbare, asså ni måste prova det någon gång det är jätte kul!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0