min dag

hej.
idag blev det snowboard åkning och det var som en riktig puckelpist i varje backe som man åkte, det har snöat hela natten så det hade bildats små högar överallt i backen.
ja det är inte lätt när man ska svänga för då kan det hända att snowboarden fastnar i snön och då är man liksom Stuck och far i en väldans fart ner mot sittliften.
sedan när jag var hemma för att äta lunch så satt jag ovanligt länge vid bordet och pratade med mamma. vi hade det trevligt men efter ett tag så drog jag mig till tv:n för att titta på Våra värsta år eller något annat humor program. jag tycker det är roligt att det är skratt i bakgrunden men andra i min familj tycker att det låter mer fejkat ;D
nu på kvällskvisten så gick jag, maria och mammas jobbarkompis barn matilda till after ski och tittade om det fanns några snygga killar, vi hittade bara en men han och hanns vänner gick efter ett tag så det blev ingen fångst denna gång :(
just nu sitter jag i soffan och tittar på tv medan jag skriver och så har jag ett litet problem. min katt Emilio ligger på min mage + med hakan på ena min arm. jag har lite problem att nå till vissa knappar och att röra mig över huvud taget när han ligger där.
nej nu måste jag gå för maria ska göra något skolarbete :( blää... det är ju lov!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0