fettisdagen

hej igen nu har jag varit på ica och så efter det så var jag ute på en liten fotorunda, jag fick några bra bilder men jag hittade en liten bäck som jag ville ta bild på men jag fick inte den rätta vinkeln så jag ska ut lite senare och gå på nytt.

såhär såg det ut igår kl.12:19 i backen.

Idag är det fettisdagen och jag har inte ätit någon semla men jag har redan ätit ett 10 tal semlor i år så jag tror inte att jag ska äta någon idag : ) jag tycker om semlor men det är något med mandelmassan som jag inte tycker om så när jag gör min egen semla som mamma har bakat så tar jag inte mandelmassa på utan jag tar bara grädde och massa socker på. då är det riktigt gott :D


grattis prinssesan Viktoria och Daniel  som har förlovat sig och just nu på tv så pratar dom om det här, dom säger att dom förlovade sig en fin dag på drottningholm... jag såg J T Lindvall, han är där och tittar på dom och han frågade någon fråga, jag hörde inte riktigt.
om ni inte vet vem J T Lindvall så är han skvaller killen som kommer till Vakna med the Voice och berättar om allt skvaller som finns i sverige.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0