faan vad flummiga

hej. idag efter skolan så gick jag, maria, axelina, och nathalie till brommaplan för att ta tunnelbanan hem. vid Q8 så kom jag och tänka på Björn Gustavsson när han var i parlamentet och ni vet att det brukar stå vad man ska göra.. blablabla.. och en gång när jag tittade på det så stog det att han skulle sluta meningen i fallsett (jätte ljus röst) jag vet inte om det heter fallsett men whatever.
så började jag prata så och liksom sluta varje mening i fallsett.. t.ex jag sa: Här var det HAALLLTTTT. och maria typ börja as garva och då började hon prata så också. och sen efter ett tag så gjorde hon lite fel så i slutet utav meningen så blev det jätte mörk röst istället. sen när vi hade kommit till tunnelbanan och maria och jag hade sättit på säterna så fortsatte vi och det blev någon skrattattack mitt i alltihopa.. asså det var helt skjukt!!!

imorgon åker jag till klövsjö som ligger precis bredvid Vemdalen, jag kommer att vara där i en vecka och jag kommer att ha tillgång til dator. blir nog något inlägg några gånger iallafall : )
jag kommer att ta mycket bilder där med min kamera så det kan dyka upp någon bild lite då och då.

Nu ska jag dra och äta middag men vi hörs senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0