...

hej idag har det varit en lång dag och jag har fått veta att jag fick VG på mitt spanska prov. det är jag nöjd med. :D
efter skolan åkte jag hem till sofia med sally och där var hanna. sedan sprang vi hem till lydia, då gick sally och lydia ut och helt plötsligt så kom sofia dit och fejkade lite att hon hade jätte ont i huvet och så frågade hon om hon kunde stanna där och ligga på deras soffa och ta det lungt och sen kunde hon gå hem när dom hade kommit tillbaka... när dom hade gått släppte sofia in mig och hanna och så började vi fixa iordning, blåsa ballonger och tog fram chips och godis + saft och så gick vi och gömde oss. när dom kom tillbaka så hoppade vi fram och skrek GRATTIS. det var ett litet överasknings fika  för hon fyller år nästa lördag ; )

imorgon ska jag fika med johanna och julia på Finness som ligger i bromma.. det ska bli kul :)
och sedan på söndag ska jag vara med alice!!! det var ett tag sen så jag tycker det ska bli kul :D

Puss på er alla <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0