skolan

hej.
idag är det måndag vilket betyder att jag var i skolan idag :) jaa, idag i skolan var det faktiskt kul. alla var på gott humör och pratade med alla, det var jättetrevligt :D nu känner jag att jag verkligen gillar våran klass!!! dagen har bara flytit på annars och nu är jag hemma igen. 

igår så tittade jag på En shoppaholics bekännelser, den tyckte jag var jättebra :) annars så blev det en rätt sen kväll igår men jag fick sova till halv 8 imorse. *Skönt*

nu har jag beställt konfirmations plats och hoppas att jag får mitt förstahands val :D håll tummarna... och så har jag tänkt att jag ska göra om bloggen lite, det är alltid skönt att kasta ut det gamla och in med det nya.
när jag hade ätit blåbär på öland i sommras!!!  MISS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0