Konfirmation

hej.
Jag har bestämt mig för att konfimera mig men jag vat inte om jag ska ta veckoläsning eller lägerundervisning??? vad har ni valt, jag vill gärna veta vad som ni tycker har varit bäst (dom som redan har konfimerats) eller dom som har tänkt att konimera sig, vad vill ni göra? min syster har inte konfimerats så henne kan jag ju iinte fråga så jag vänder  mig till er Läsare. så var snäll och hjälp mig :D  idag har jag städat huset eller jag tog övervåningen och maria tog nedervåningen, men den bra saken är att vi får pengar för det :D bra va!!
just nu sitter jag och spelar farmville på facebook. bli min granne där :D imorgon så är det skola som gäller och det är inte något jag ser fram emot direkt :/
hörs lite senare <3


köpte en ny tröja när jag var inne i stan med Julia från Bik Bok 99kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julia jag julia? när shppade vi?

2009-08-26 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0