igår och idag

Hej. 
jag skrev inte så mycket om vad jag gjorde igår så jag tänkte berätta det nu :D
igår efter skolan så åkte jag,anna,julia,maria och axelina in till stan. jag hade ingenting att titta på men det var trevligt ändå :) vi var inne på Mango och jag älskar deras provrum för det är speglar överallt!!! när vi var inne i ett provrum så tog maria en bild :D

och idag så var det skolfoto och vi fick se bilderna och jag blev nöjd men klassfotot men på ensamfotot så såg min hals ut att vara jättelång :/ men jag blev ändå rätt nöjd :D
sedan efter skolan gick jag och axelina och maria hem till maria och vi tittade på tv och åt friterad hallomi och var ute med  tassa (Marias hund) vi gick till skolgården och hade askul och sen när vi var på väg hem så lekte tassa as mycket. det var jättekul :D haha gud vad vi skrattade :D:D

det här var när vi satt och tittade på tv :D
<3 PS. alla bilder tagna ifrån marias blogg : www.freeyschuss.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0