I´m back

Hej.
jag vet det kom aldrig upp någon skrivperiod nu under sommaren men jag ber om ursäkt för det. Jag har en del att berätta och vissa saker kommer ni säkert redan veta och vissa saker kommer ni bara inte att fatta :D
vi börjar med att Michael Jackson är DÖD!!! jag vet, det är säkert en sak som hela världen redan vet men ändå, det är ändå en viktig sak att ha med. Igår så såg jag en kille på tunnelbanan som gick runt med kalsonger och en t-shirt. mysigt värre kan jag ju bara säga :/ och idag så såg jag Babben i K:fem, hon spelade in någon slags serie av något slag. Babben hade polisdräkt på sig och i serien så var hon polis och hon hade tydligen gått någon slags karatekurs :? haha... Nu undrar ni säkert vad jag gjorde i K:fem, jag var där med Maria (inte min syster) idag och maria köpte jättemycket saker medan jag bara tittade runt. hon köpte ett par jätte fina klackskor som jag kanske också ska köpa :D COPY COPY!!!! nej men vi hade jättetrevligt.  en annan sak är att vi började skolan igår och idag var det en vanlig tråkig skoldag. men en fördel är att jag är ledig, ni hörde rätt LEDIG imorgon :D det är faktiskt en fördel med att gå i den här skolan är att man har rätt så många lediga dagar mitt i veckan :) men en nackdel är att första dagen utav skolan så öser dom bara på med massa LÄXOR, jag hatar läxor det är seriöst det värsta som finns! vad har mer hänt....?? Jo juste, Maria (min syster) ska till Korea/ Kina på jullovet och då får hon shoppa shoppa shoppa till MIG!!!!! :D:D:D:D Jippi!!!! okej jag låter gladare än henne :D haha..
Jag hoppas på att ni har haft ett UNDERBART sommarlov och att ni fortsätter läsa min blogg :) för nu ska jag börja igen, men om jag har mycket läxor så kanske jag hoppar över någon dag eller 2 :D
PUSS HEJ LEVERPASTEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0