ute och kanske solbränd

hej. idag har jag varit ute det mesta av dagen. först var jag hemma hos min syssling och sedan så åkte jag och arvid till snäckan för att köpa godis och där så hade vi mött träff med robin, när vi kom till snäckan så var han redan där så vi alla köpte godis och sedan satt vi där och pratade, dom pratade mest om WOW och sådant där så jag förstod inte så mycket. sedan så åkte vi runt lite och vi åkte till åkerboskolan och satt och pratade och gungade lite.




asså faan, min data lagga så resten som jag hade skrivigt försvann, det var ju typ det längsta inlägget ever . jag ska se om jag inte kan fixa tillbaka det men just nu så orkar jag inte skriva om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0