sleep over

hej. (kan fortfarande inte ladda upp bilder)
imorgon gäller det! då är det sleep over i skolan och vi kommer att springa runt som galningar!!! haha... nej men vi kommer att vara uppe hela natten och så. så jag kommer inte att skriva något inlägg på fredag eller lördag. men om jag har tid så kommer jag att göra det.
på lördag kommer jag nog vara mest trött och kommer inprinsip att sova hela dagen.
på söndag ska jag plugga en del på engelskan och sedan ta det lungt. en slapp dag helt enkelt.

under sleepovern så kommer jag att ta massor av bilder och  många kommer att hamna på bloggen :D

Om jag ska kunna vara vaken hela natten imorgon så måste jag gå och lägga mig snart.
Puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0