sleep over


hej. *trött*
från igår till idag så har jag varit på sleep over i skolan, det var jätteroligt och det är något jag gärna gör en gång till :D
jag och axelina åkte ifrån mitt hus kl. 17:30 och vi var i skolan kl:18:00. när vi hade kommit dit så lämnade vi våra saker i ett utav dom 3 sleeping rooms som fanns.
lite senare på kvällen men inte innan middagen som var kl 20:00 så spelade vi nogger/king och åkte skateboard.
sedan kl 20:00 så var det pizza som gällde, det var familje pizzor så jag orkade bara 2 slajsar, men dom var grymt stora!
sen kl 22:00 så var det lekar som gällde ute på skolgården. vi hade jättekul och man skulle spränga varandras balonger :D
runt 1 så spelade jag och några tjejer ''I have never...'' det var kul. har ni kört det någon gång?
Axelina och jag började bli trötta runt 2 så vi letade redan på en säng som vi sov i till klockan halv 6 på morgonen. då gick vi upp och sen klockan halv 8 så var det frukost och då fick vi massa t-shirts som det stod
I survivied mr.garratt´s sleep over på och sen på baksidan utav tröjan så var det allas namn på. jag ska ha den tröjan på mig på måndag. :D
när jag kom hem så satte jag mig vid datan först och sen så kände jag mig trött så jag gick och la mig i soffan och tittade på tv, där jag sedan somnade. i soffan sov jag i 4 timmar och sedan under sleep overn så sov jag 3 och en halv timme, alltså har jag sovigt sammanlagt sovit 7 och ½ timme inatt. 
Puss (bilder kommer sen) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0