Påsklov, vaccination och tandläkaren

hej.
nu är det påsklov och man får mer tid över till sin fritid så detta har hänt och ska hända idag.
Jag gick upp klockan 08:00 för att städaren skulle hit, sedan klockan kvart i 10 så åkte pappa och jag till veterinären med Emilio för att han skulle få kattpest sprutan. Emilio låg i mitt knä när hon tog sprutan, emilio var jätte duktig och sa inte ett pip.
Klockan halv 3 så ska jag till tandläkaren för att titta på mina tänder. efter tandläkaren så har jag tänkt att åka och spela golf.

Jag har tänkt att kanske göra om lite saker på min blogg, jag har haft det såhär ett tag nu och tänkte att jag kanske ska fixa om lite saker. Det kanske dyker upp något nytt nu under dan men då vet ni vad jag håller på med.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0