kristinebergs bron


hej.
idag har jag varit inne i stan och jag har köpt en tröja som jag tyckte var fin. Det är en blomma på så jag tyckte att den passade bra till sommaren.
idag har det varit fint sommar väder och jag har gått runt i detta hela dagen. (titta på bilden)

Juste tillbaka till rubriken.
När jag var påväg till Hötorget så åkte jag över kristinebergs bron, den mellan alvik och kristineberg. och där har isen spruckit och börjat försvinna, det finns bara is vid bryggan men mitt i vattnes så finns det ingen is, jaja.. när jag åkte över där så såg jag att det var en som åkte kanot på vattnet där nere. Helt sjukt, stackars honom om han ramlade i. då skulle han nog frysa ihjäl. jag är fortfarande i chock.

Dagens outfit: strumpbyxor från H&M, kofta från zara, t-shirt från H&M sedan har jag en inbakad fläta i luggen samt utsläppt hår och till sist lacoste skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0