¡Hola!

hej allesammans.
jag vet, igår så skrev jag aldrig men här får ni en review om hur igår såg ut och vad som händer idag.

Igår:
det började med att jag gick upp.
sedan tog jag en dusch.
hjälpe mamma med att ta upp hammocken.
sedan så blev det en ansiktsmask.
så kom grannen in och hon satt och ritade på terrasen.(sommar väder)
jag satte mig och tittade på disney channel. :D (älskar)
sedan blev det kväll och jag satte mig där nere vid tv:n för mamma och pappa skulle titta på babben och co
jag tittade på robinson 2009 och satt och åt godis.
sedan började klockan närma sig 1 så jag gick och la mig.

Idag:
jag har gått upp.
såg att det regnade :(
har ätit frukost.
nu sitter jag vid datan.
klockan 13:00 ska jag spela golf på Bro Bålsta.
kommer hem.
ska titta på tv, samt sitta vid datan.
sedan så kan det hända vad som helst.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0