Fastklistrad

hej.
förlåt för dålig uppdatering men maria (min syster) har suttit som fastklistrad framför datorn igår, asså seriöst. hon gick upp morgonen och åt frukost med oss alla och sedan gick hon tillbaka till datorn som fanns i sängen och det ända gången som hon lämnade datorn var när hon behövde gå på toa, det är sant. ibland så förstår jag mig inte på henne :/  inget mer om henne,den här bloggen handlar ju om mig.

igår så var jag mest ute. på förmiddagen så var jag hos mormor och morfar och vi fikade och hade trevligt och sedan på eftermiddagen ungefär vid 3 tiden så åkte mamma och jag till lina och bertil och jag gick ut med chilla och mamma klippte bertil . jag körde massa trix med chilla och sen så pratade jag och bertil och mamma om vad man ska köpa för golfklubbor. jag är ju nybörjare så jag måste bli lite informerad innan jag köper några.

nu är jag påväg hem ifrån öland men jag börjar känna mig lite illamående så jag ska sluta nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0