far far away from here

hej. nu sitter jag i bilen på väg ner till öland. vi åkte hemifrån klockan 9 så nu har vi åkt i 1 timme och 40 minuter tror jag om den här klockan på datan funkar? inte säker. vad ska ni göra på lovet eller rättare sagt resten av lovet. jag som ni vet kommer spendera det på öland, det kommer att bli skönt att komma iväg från stockholms ruset. det blir alltid så stressigt i stockholm, man planerar saker som man ska göra och så hamnar vissa saker på samma dag och allt blir helt knäppt. Man vet inte hur man ska lösa saker.?
aj, nu har jag fått lock i öronen. hör inte ett pip.. jo men sämre än vad jag brukar.
nu ska jag försöka sova så vi hörs, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0