sydpoolen

hej idag har jag varit i badhuset Sydpoolen... jag hade stora förväntningar på det badhuset, man trodde ju att det skulle var jätte stort men det var typ som erikstalsbadet :) jaja man ska iallafall inte tro att det är så stort för det är det inte :/ synd..
nu har jag kommit hem och jag lyssnar på anton och affe:P dom är fett bra!! en annan bra låt är I kissed a girl med Katy Perry.

jag har hört att heroes ska börja igen :D det är ju asbra så jag är glad.. i helgen ska jag åka till norge :/ det ska bli lite kul... för jag ska åka båt, det är kul!
ha det bra kram K



för nåra dar sen va jag me alice, kajsa och emma (grattis emma). vi var på viadukten och på skolgården och på massa olika ställen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0