gratis prover på clinique (på åhlens)



godkväll :)
idag har jag varit med axelina och efter att vi hade slutat så åkte vi till fridhemsplan och gick in på åhlens för att be om gratis prover från clinique. jag hoppas det är bra och jag har hört att det är väldigt bra och det finns för alla slags hudtyper. idag hade jag ett rosa linne från H&M och ett vitt likadant som jag hade under varann och sedan hade jag mina CANADA mjukis braller. när axelina och jag hade kommit hem till mig så satt vi oss och gjorde matte läxan direkt, den är tills imorn och vi höll nog på i en timma eller något. det var lite svårt men efter ett tag så blev vi klara =)
ha det bra så länge och glöm inte att gå till åhlens och be om gratisprover, det är värt ett försök ;)
kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0