godkväll


hej nu har jag varit me kajsa emma och alice ;)
idag i skolan hade jag spanska, jag hade typ inte övat på läxan men det gick bra endå. vi har typ fett mkt läxor nu :( jag gillar inte läxor. idag var det min enda tidiga dag på veckan, alla andra dar slutar jag klockan 20 över 3. det är lite jobbigt men jag får trösta mig med att jag är ledig på fredag =)
vad har ni gjort idag, varit med en kompis,haft träning eller bara slappat? (skriv gärna i kommentarer)

visste ni om att jag hade en katt? han heter emilio och han är en orange burma, han är ur gullig =)


jag har sommarställe på öland och jag hoppade studsmatta för jag har en son där stor, ni som har det borde testa att hoppa på rygg. det är riktigt kul (om ni inte redan har gjort det) jag lärde mig det i sommras. det är lite läskigt men om man vet hur man ska göra så är det askul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0