titta på det men glöm inte prov

hej idag har jag varit i skolan som vanligt och vi hade DN:s nutidsorientering. det var inte direkt kul men man fick vell bara svara på frågorna och stå ut, priset var ju att man fick åka till stockholm och hallå jag bor i stockholm så det spelar ingen roll :)
glöm inte att titta på despreate housewifes idag klockan 9, jag vet inte vad som kommer att hända men det blir vell någonting bra hoppas jag. nu håller jag på och värmer mina jordgubbar och sedan ska jag äta glass till det, mums =D är ni bra på spanska? jag suger! och jag ska ha spanskaprov imorn :( det kommer att bli svårt ;/
nu ska jag gå och plugga, men ni får ha det bra. kram K


en sommrig bild på mig och alice :) saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0