snart bär det av

hejsan, jag vet att jag inte har skrivigt på väldigt länge och jag vet inte vad jag ska ha för bortförklaring men jag har bara inte haft lust att skriva och när jag väl satt vid datan och var inne på bloggen så visste jag inte vad jag skulle skriva om.
imorgon åker jag till new york och det ska bli jättekul! men jag kommer att sakna alla :( jag kommer hem på måndagen efter höstlovet om ni vill hitta på något. jag kommer att ha en dator med mig när jag åker dit så jag kommer att vara inne på datan och skriva på bloggen. men det kanske kommer att hända att jag hoppar över en dag för när man r i new york så ska man ju shoppa =D


ni få ha det bra på lovet och så ses vi sen.
kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0