god morgon

HEJ!
idag ska jag åka och köpa skor, jag tror jag vet vilka jag ska ha, dom är vita med lite blått (inte särskilt mycket blått men lite) jaha vad ska ni göra idag då? har ni sett desprete housewifes, det har ju börjat igen och jag tycker fortfarande att det är jättebra. snart tror jag att gossip girl börjag också, det är också jättebra, men om man inte har följt det så är det lite svårt att förstå men man kan ju alltid titta på dom senaste avsnitten på internet. såg ni på den här filmen som gick i fredags som hette Camp Rock. jag såg bara på halva men jag vill veta om den var bra? om ni har sett den så kan ni gärna skriva en liten resention om den till mig :D
 ha det bra kram K

jag hoppar studsmatta på öland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0