home sweet alabama


hej nu har jag varit i new york och jag lovar det är jättekul att vara där om du gillar/älskar att shoppa. jag älskar att shoppa! jag har köpt massor av saker och jag har tagit foton på nästan allt jag har sett :D
vet ni? det var värsta kuliga grejen när jag var där: när jag gick omkring vid times squere så stod det en kille som ville ha pengar och han var typ inte lite påverkad... men han hade skrivigt en skylt varför han ville ha pengar. såhär hade han skrivit: I want money for beer, drugs and hookers, som då betyder: jag vill ha pengar till öl, droger och horor. jaha tänkte jag, då vill man ju verkligen ge honom pengar (eller inte).
jag berättar mer sedan men nu ska jag ner och titta på desprete housewives.
Kram K =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0