första snön har kommit!

hej.
om ni inte visste så har första snön kommit! jag är fett glad.
vad har ni gjort idag? jag har varit hemma och spelat tv spel med syrran och gjort lite läxor. jag tycker att vi har ovanligt många prov nu inna jullovet men det är väl för att kolla hur mycket vi kan så att dom kan ge oss betyg. kommer ni få betyg nu i 7:an, min skola kommer iallafall att få det och det är lite läskigt men det kommer ändå bli kul. men dom här betygen kommer inte att något att göra med 9:ans betyg, det här är typ bara för kul och för att vi ska kunna förstå systemet. imorgon börjar skolan och då får man börja gå upp tidigt en vecka och sedan är det helg igen.
i fredags var jag med axelina och vi hade en myskväll och tittade på mamma mia, den är fett bra! men här kommer lite bilder ifrån i fredags och ifrån idag.

utsikten ifrån axelinas balkång

titta! här är snön!

mer snö (jag vet det ser ut som regn men det är snö)
Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0