todays day

hejsan nu har jag ätit middag och så har jag varit hos kjell, han är min mormors bror och han har en son som är mammas kusin och så har han ett barn som heter felix som är våran ena syssling. det var så att felix familj var och hälsade på kjell idag och idag så hade dom med sig sina hundar och en av hundarna var en jätteliten söt hund som ville pussas hela tiden och efter ett tag så tog jag upp hunden i famnen och då fortsatte han bara att pussas och såå efter ett tag så var typ allt mitt smink borta... KATASTROF!!!
sedan gick vi till chilla och då var hon på nott ADHD humör och då när vi skulle gå därifrån så började hon valla oss som om vi var får, jag kom ur hennes vallning men maria kom inte ur så maria tappade hennes foppatoffla och sedan så fällde hon maria så att hon ramlade och fix en stor gräsfläck på hennes canada byxer och sedan var det jag som var tvungen att hämta hennes foppa toffla, typiskt att just jag var tvungen att göra det men jag var påväg in på gräsmattan för att hämta den och då sa jag till henne att sitta ner och då gjorde hon det men när jag hade gått en bit in på trädgården så ställde hon sig upp och då skrek jag till henne SÄTT DIG NER!!!!!!
sedan när jag hade tagit tofflan så sparkade jag en boll och då sprang hon efter den och då hade jag chansen att gå där ifrån...
(chilla är bunden i ett rep ute varje dag men på nätterna är hon inne)
jaaa och så hände det en liten grej i morsche med emilio men det berättar jag en annan gång...

hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0