ingen rubrik

hej nu har jag varit hos chilla och jag har tagit bilder på henne, she is my sweet hun!!
hon fick inte nott adhd anfall idag iallafall inte mot mig, men maria är typ rädd för henne så hon retas typ lite med maria haha...
nu har jag också gjort matteläxan ni vet (pi och såntdär)
vi ska typ ha matteprov nästa vecka men jag känner mig rätt förberädd. jag pratade med alice idag exakt i 26 minuter och 30 sekunder. man kan se det på min mobil, vi pratade om grönalund för hon hade varit där och då åkte hon bergodalbanan och då är det bara jag kvar som inte har åkt den :(
jag känner mig lite ensam för alla säger att den är jätte kul och man mår inte illa men jag kommer nog att må illa om jag åker den.. :/ jag är rädd
jaja alice jag kajsa emma och nåra fler kanske ska dit på skolis avslutis men inget är bestämt..
ha det bra kram §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0