hellow

hejsan nu har jag varit på badet och det var kul...
jag ska snart gå ut och hoppa men så kom jag på att jag är hungrig så nu sitter jag här och äter godis haha...
innan jag åkte till badet så satt jag och chattade med maja och alice.
alice hade varit på ip och riddersvik på valborg och det hade maja också...
jag skulle ha fått följa med alice kajsa ooch emma om jag inte hade åkt hit men nu fick dom vara utan mig :(
alice hade också varit på grönan, har inte varit där på jättelänge men jag hoppas vell att åka dit snart..
maja skulle vara med en kompis men mer vet jag inte. det var länge sen jag träffade min gamla klass och jag saknar dom. jaha snart ska jag gå och leka med chilla och nu ska jag gå och hoppa på studsmattan..
ha det bra kram Karin <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0