hej hopp i lingonskogen

hejsan allihopa!!
jaa igår hade maria beslagtagit datorn så jag kunde inte skriva nott i bloggen, sorry :(
igår var jag med chilla (chilla=mina sysslingars hund). chilla är typ en blandning av en schäfer och en gris enligt mig för att hon har som en liten knorr på svansen. hihi...
jaha idag ska jag till simhallen och bada, det ska bli skönt!
sedan ska jag hoppa på studsmattan och sedan ska jag vara med chilla resten av dan. ikväll ska mormor och morfar komma och äta middag hos oss, vi ska grilla och efter maten ska jag grilla marchmellows haha..
jag ska ta lite bilder på chilla senare idag så att ni får se hur hon ser ut. :)


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0